header
  • مدت اقامت : 3 شب و 4 روز
  • شروع قیمت ها از :0 تومان
  • کشور مقصد : ایران
  • شهر مقصد : کیش

تور کیش ،هتل آرامش از کرمان

(3 شب و 4 روز ) Mahan Air
نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
خدمات

صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

توضیحات

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای کیش را دارید حتما لذت حضور در هتل سه ستاره آرامش با پرسنلی مجرب و آماده به خدمت را از دست ندهید.هتل آرامش در میدان ساحل نزدیک به مراکزمهمی از جمله بازار زیتون،بازار ونوس در  جزیره زیبای کیش واقع شده و این از امتیازات ویژه این هتل زیبا به شمار میرود. هتل سه ستاره آرامش جهت ارائه خدماتی با کیفیت تر درسال 1397 مورد بازسازی واقع شد و هم اکنون با ارائه خدماتی بیشتر و مناسب تر و مدرن منتظر حضور گرم شما گردشگران عزیز است و شما میتوانید با همراهی جنوب شرق در این ساختمان 3 طبقه که دارای 67 اتاق با امکانت رفاهی بروز و عالی هست اقامت داشته باشید .

امکانات هتل آرامش کیش:

تاکسی سرویس،دستگاهATM،آسانسور،کافی شاپ،رستوران،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات،رمپ وویلچر،تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و عربی،پذیرش 24ساعته، لاندری،امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی،اینترنت در لابی واتاق ها،روم سرویس،تبدیل ارز،آژانس مسافرتی،خدمات باربری،خدمات تور،فکس،فتوکپی و پرینتر،ترانسفر استقبال(رایگان)،دستگاه واکس کفش،پارکینگ غیرمسقف رایگان( با ظرفیت 10 ماشین)

اگر به دنبال سفری دل انگیز به کیش در هتل آرامش هستید، می توانید با آژانس جنوب شرق کرمان آن را تجربه کنید. آژانس جنوب شرق بهترین تور های کیش ازکرمان  را ارایه میدهد .شما میتوانید تور کیش از کرمان را انتخاب کنید تا از خدمات فوق العاده ان لذت ببرید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03435363 یا 09018373577 تماس گیرید .