header
  • مدت اقامت : 3 شب و 4روز
  • شروع قیمت ها از :0 تومان
  • کشور مقصد : ایران
  • شهر مقصد : کیش

تورکیش،هتل داریوش ازکرمان

(3 شب و 4روز ) Mahan Air
نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
توضیحات

هتل داریوش کیش

تنها هتلی که قطعا در نگاه اول غرق در زیبایی وشکوه آن میشوید فقط میتواند هتل  پنج ستاره داریوش کیش باشد. این هتل موزه مانند که درمیدان داریوش قسمت شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده با معماری ومجسمه های خاصش  که نمایانگر تخت جمشید است بی شک تجربه ی بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

خدمات رایگانی که این هتل ارائه می دهد صبحانه متنوع وجذابش که به صورت بوفه سرو میشود،اینترنت وای فای رایگان که در تمامی اتاقها ولابی قابل استفاده است،ترانسفرفرودگاهی ،پارکینگ وهمچنین سرو ناهار که این گذینه بستگی به نوع اتاقی دارد که رزرو می کنید.

خدمات دیگر این هتل پنج ستاره که باعث رضایت هرچه بیشتر شما مسافران خواهدشد : سالن بدنسازی،آرایشگاه،ماساژ تایلندی،فیش پدیکور،ارائه ورزش های آبی همچون غواصی،استخر روباز،سونا وجکوزی،زمین تنیس،پینت بال،سالن بیلیارد،آتلیه عکاسی،رستوران وکافی شاپ،سالن همایش وکنفرانس،ویوی فوق العاده روبه دریا و روبه باغ اتاقها،تلویزون های هوشمند تعبیه شده در اتاقها،مینی بار،فضای سبز و دسترسی پذیری عالی به مراکز خریدوتفریحی وبسیاری ازامکانات دیگر که بی شک شمارا ازاقامت دراین هتل شگفت زده خواهدکرد.

عید نوروز بهترین زمان برای سفر به کیش میباشد به شما پیشنهاد میکنیم حتما از قبل تور نوروزی کیش را رزرو کنید تا تعطلات لذت بخشی را برای خودتان بسازید  . اگر به دنبال سفری دل انگیز به کیش در هتل داریوش کیش هستید، می توانید با آژانس جنوب شرق کرمان آن را تجربه کنید. آژانس جنوب شرق بهترین تور های کیش ازکرمان  را ارائه میدهد .شما میتوانید تور کیش از کرمان را انتخاب کنید تا از خدمات فوق العاده ان لذت ببرید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03435363 یا 09018373577 تماس گیرید .