header
  • مدت اقامت : 3 شب و 4 روز
  • شروع قیمت ها از :6000000 تومان
  • کشور مقصد : ایران
  • شهر مقصد : کیش

تورکیش،هتل ویدا از کرمان

(3 شب و 4 روز ) Mahan Air
نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
خدمات

صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

توضیحات

هتل ویداکیش

هتل ویداهتلی پنج ستاره ومدرن که در سال1396شروع به فعالیت کرده است که در میدان سنایی ،بلوار موج جزیره زیبای کیش واقع شده است.این هتل زیبا دارای 12طبقه و144ا واحد اقامتی میباشد ویکی ازمزیت های فوق العاده ای که دارد دسترسی پذیری عالی آن به ساحل و مراکز خرید وکلوپ های تفریحی است.

ازجمله امکانات این هتل لوکس که در مدت اقامتتان میتواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد میتوان به استخر سرپوشیده،باشگاه بدنسازی مجهز،سونا وجکوزی،حمام ترکی،خدمات ماساژ واسپا،سالن همایش ،سالن کنفرانس،اجاره ماشین،غرفه عکاسی،میتینگ روم،وای فای رایگان،سیستم هوشمنداتاق IPTV، واحدهای اقامتی مجهز به جکوزی وتراس،واحدهای اقامتی با ویویی روبه دریا وروبه جزیره،ارائه خدمات در خصوص برگزاری جشن تولد وماه عسل وسالگردازدواج،استقبال فرودگاهی،ارائه صبحانه به صورت بوفه، کافی شاپ 24ساعته در لابی هتل،رستوران در طبقه اول هتل،کافی شاپ در محوطه هتل،روم سرویس24ساعته اشاره کرد.

لازم به ذکر است  برای کودکان 1تا5سال هزینه به صورت رایگان  و5سال به بالا هزینه بزرگسال محاسبه میشود. برای استفاده از ترانسفر فرودگاهی رایگان، هنگام رزرو اتاق حتما اطلاعات مربوط به پروازتان را ثبت کنید. به همراه اقامت دراین هتل صبحانه رایگان به شما تعلق میگیرد.

عید نوروز بهترین زمان برای سفر به کیش میباشد به شما پیشنهاد میکنیم حتما از قبل تور نوروزی کیش را رزرو کنید تا تعطلات لذت بخشی را برای خودتان بسازید  . اگر به دنبال سفری دل انگیز به کیش در هتل ویدا هستید، می توانید با آژانس جنوب شرق کرمان آن را تجربه کنید. آژانس جنوب شرق بهترین تور های کیش ازکرمان  را ارائه میدهد .شما میتوانید تور کیش از کرمان را انتخاب کنید تا از خدمات فوق العاده ان لذت ببرید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03435363 یا 09018373577 تماس گیرید .