header
  • مدت اقامت : 6 شب و 7 روز
  • شروع قیمت ها از :20100000 تومان
  • کشور مقصد : ترکیه
  • شهر مقصد : آنتالیا

تور آنتالیا - هتل لارا پالاس از کرمان(در حال حاضر از مبدا تهران برگزار میشود)

(6 شب و 7 روز )
نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
خدمات

صبحانه

بیمه مسافری

گرفتن ویزا

راهنما تور

توضیحات

در حال حاضر این تور از مبدا تهران برگزار میشود .

هتل لارا پالاس (lara palace) آنتالیا یک هتل 3 ستاره معمولی در  آنتالیا است . بعضی از اتاق های هتل چشم انداز رو به دریا دارند . هتل لارا پالاس تنها 12 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد . هتل لارا پالاس یک هتل کوچک و ارزان قیمت است . اگر میخواهید مدت زمان زیادی در هتل نباشید پیشنهاد ما به شما هتل لارا پالاس است . شما در این هتل میتوانید از امکانات رفاهی شامل وای فای رایگان و تلویزیون ماهواره ای و... استفاده کنید . این هتل دارای یک استخر رو باز است و  رستوران های عالی فراوانی در نزدیکی این هتل قرار دارند .

این هتل در منطقه لارا قرار گرفته و در فاصله ی 5 دقیقه ای از ساحل لارا آنتالیا است .

اتاق های هتل لاراپالاس دارای در های شیشیه ای کشویی هستند که به بالکن باز میشوند و منظره دریا را به نمایش میگذارند . بعضی از اتاق ها منظره رو به دریا ندارند اما نگران نباشید چون منظره ان ها رو به فضای سبز اطراف هتل است .

رستوران هتل پالاس انواع غذا ها را سرو میکند . شما میتوانید در رستوران این هتل انواع غذاها و نوشیدنی های ترکی و بین المللی را نوش جان کنید . پیشنهاد میکنیم مدارک و پاسپورت های خود را در صندوق امانات هتل نگه دارید تا خیالتان راحت باشد . هتل لارا پالاس دارای پارکینگ رایگان است . اما خیلی از مسافران با پرواز به آنتالیا سفر میکنند . میتوانید جهت رفتن به مکان های گردشگری آنتالیا با پذیرش هتل جهت گرفتن تاکسی هماهنگ کنید .

آژانس هواپیمایی جنوب شرق ارائه دهنده بهترین تور های آنتالیا  است . در حال حاضر تور ها از مبدا تهران برگزار میشوند .می توانید از پرواز کرمان - تهران جهت شرکت در تور استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو تور در تاریخ مورد دلخواهتان با شماره 03435363 یا 09018373573 تماس گیرید .