header
  • مدت اقامت : 3 شب و 4 روز
  • شروع قیمت ها از :4390000
  • کشور مقصد : ایران
  • شهر مقصد : کیش

تور کیش،هتل سیمرغ از کرمان

(3 شب و 4 روز ) Mahan Air
نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
خدمات

صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

توضیحات

هتل سیمرغ

هتل سه ستاره ساحلی سیمرغ یکی از هتل های جزیره زیبای کیش است که درصد رضایت بالایی در بین مسافران دارد.این هتل درسال 1397مورد بازسازی قرار گرفت واکنون دارای80واحد ویلایی با امکاناتی مناسب است.

این هتل به یکی از زیباترین ساحل های کیش یعنی ساحل سیمرغ نزدیک میباشد وبه راحتی میتوانید از قدم زدن در ساحل وتفریحات آبی وشناکردن ویا دوچرخه و موتور سواری در پیست مخصوص لذت ببرید. همچنین هتل سیمرغ فاصله بسیار کمی با جاذبه های گردشگری از جمله باغ پرندگان،اکواریوم،کلوپ مریم ومراکز خرید مانند بازار مرجان و مروارید وپردیس1و2 دارد وشما به راحتی میتوانید به این مکان ها دسترسی داشته باشید.

فضای سبز هتل سیمرغ بادرختان نخل وگل های متنوع وزیبایش یکی دیگر از مواردی است که چشم هر ببینده ای را به خود جذب می کند.درکنار امکانات خوب ومناسب واتاقهای بزرگ و موقعیت مکانی عالی این هتل میتوانید هزینه پایین اقامت در آن را نیز جزو دلایلی برای انتخاب شدنش قرار دهید.

ازدیگر امکانات این هتل ساحل اختصاصی،رستوران،کافی شاپ،چایخانه سنتی،صبحانه بوفه رایگان،صندوق امانات،پارکینگ رایگان،آژانس مسافرتی،آتلیه،نمازخانه ،ترانسفر فرودگاهی رایگان،خدمات خانه داری،لاندری،خدمات برای معلولین،گشت نیم روزی با هزینه،کرایه اتومبیل،پذیرش24ساعته و... می باشد.

اگر به دنبال سفری دل انگیز در هتل سیمرغ هستید، می توانید با آژانس جنوب شرق کرمان آن را تجربه کنید.

آژانس جنوب شرق بهترین تور های کیش ازکرمان  را ارایه میدهد .شما میتوانید تور کیش از کرمان را انتخاب کنید تا از خدمات فوق العاده ان لذت ببرید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03435363 یا 09018373577 تماس گیرید .