هتل پنج ستاره مارینا بی سندز سنگاپور

هتل پنج ستاره مارینا بی سندز سنگاپور (Marina Bay Sands Singapore) برجی در کنار خلیج است که امروز به نماد این شهر تبدیل شده است. موقعیت قرار گیری آن دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد و ویژگی فوق العاده هتل را می توان استخر ساخته شده در طبقه آخر برج دانست. هتل مارینا بی سندز در میان لوکس ترین هتل های جهان جای می گیرد.  در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله ی هتل مارینا بی سندز سنگاپور را با مرکز شهر به تفصیل مورد بررسی قرار دهیم.

امکانات تفریحی هتل مارینا بی سندز سنگاپور

امکان دسترسی به اینترنت در مکان های عمومی هتل و اتاق های آن

داشتن یک استخر و فضای بزرگ در طبقه ی بالای هتل

برگزار کردن تورهای گردشگری در منطقه

درارا بودن مجموعه آمفی تئاتر

امکانات رفاهی هتل مارینا بی سندز سنگاپور

در این هتل اگر ساعت ورود و خروج شما با پذیرش هتل متفاوت باشد، می توانید چمدان های خود را در انبار چمدان بگذارید و از وقت خود استفاده کنید. ارز خود را می توانید در این هتل به واحد پول سنگاپور تبدیل کنید. خدمات سرویس در این هتل به صورت 24 ساعته است. و همچنین خدمات نگهداری از کودک برای مهیمانانی که کودک دارند در نظر گرفته شده است.

تجهیزات اتاق های هتل

در این هتل تمامی اتاق ها سیستم تهویه مطبوع دارند. بطری آب بصورت روزانه در این هتل رایگان شارژ می شود. دستگاه قهوه ساز و چایی ساز در اتاق ها وجود دارد. در اتاق های هتل سیگار کشیدن مجاز است و این سبب فضای راحت برای گردشگران می شود.

اتاق های هتل و انواع آن

اتاق دولوکس تویین

اتاق پریمر تویین

اتاق دولوکس دینگ

سوییت سند

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران