صدور گواهینامه بین المللی کمتر از 30 دقیقه

مسافرینی که علاقمندند با ماشین شخصی به کشور‌های خارجی سفر کنند و یا در مقصد از گشت با ماشین‌های اجاره‌ای لذت ببرند می‌بایست از قبل برای دریافت گواهینامه بین المللی اقدام نمایند. در حال حاضر کانون اتومبیل رانی متولی رسمی برای صدور گواهینامه بین المللی به حساب می‌آید که در سراسر ایران نیز دارای نمایندگی است. آژانس جنوب شرق علاوه بر فعالیت به عنوان یک شرکت خدمات مسافرتی، نمایندگی کانون اتومبیل رانی است و به عنوان سامانه فروش گواهینامه بین المللی فعالیت دارد. مسافرین علاقمند با داشتن این گواهینامه می‌توانند در تمام کشور‌ها رانندگی کنند و البته بایستی توجه داشته باشند که قبل از رانندگی بایستی اطلاعات راهنمایی و رانندگی و قوانین هر کشور را به خوبی مطالعه نمایند و مدارک لازم را با خود ببرند چرا که در صورت عدم ارائه مدارک صحیح و اصل پلیس می تواند اقدام به مصادره خودرو نماید.

گواهینامه های بین المللی که بصورت یک ساله خودرو یاموتور و یک ساله خودرو و موتور (کنوانسیون1948) و سه ساله و یا یک ساله خودرو یاموتور و سه ساله ویایک ساله خودرو باموتور (کنوانسیون1968) صادر می شود شرایط متفاوتی در کشورها دارند.

تعرفه های سال 1402 بدین شرح هست :

گواهینامه یک ساله خودرو یا موتور :430.000 تومان

گواهینامه یک ساله خودرو و موتور :460.000

گواهینامه سه ساله خودرو یا موتور :1.213.000

گواهینامهع سه ساله خودرو و موتور :1.320.000 تومان

مدارک مورد نیاز برای صدور گواهینامه بین المللی :

1.اصل گواهینامه ایرانی معتبر

2.یک قطعه عکس 4*3 دارای مشخصات الف)تمام رخ ب)جدید ومطابق با ظاهر فعلی ج)بدون کلاه،عینک با لباس شخصی وبدون یونیفرم،رعایت حجاب اسلامی برای بانوان الزامی است.

3.اصل یا کپی گذرنامه

4.تکمیل فرم متقاضی

جهت دریافت گواهینامه میتوانید به آدرس : کرمان ، خیابان امام ، بلوار پیروزی ، نبش پیروزی 2 مراجعه کنید .

شماره تماس :35363-034 داخلی 7

شماره واتساپ :09018373571

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران