چتر بازی در دبی( اسکای دایوینگ - Skydiving )

یکی از برترین تفریحات دبی، چتر بازی در دبی است. که بی اغراق برای تجربه نهایت هیجان،هیچ چیز بهتر از چتربازی نیست ، اگر قصد رفتن به فراسوی آنچه دیدگانتان می بیند را دارید، چتر بازی در دبی تجربه ای خواهد بود که تا مدت ها در ذهنتان باقی خواهد ماند. دبی به بهترین محل برگذاری چتر بازی دنیا سالهاست که مشهور و خوش آوازه است. خیلی از رکورد های چتر بازی در دبی شکسته شده و محبوب ترین تصاویر عکاسی در دنیای عکاسی در دبی گرفته شده است. اما برای انجام این ورزش جذاب و هیجان انگیز باید تمام ترس ها را از خود دور کنید و با دل و جرات روی لبه پرواز بایستید.

شما میتوانید با شرکت در تور دبی هتل Sadaf از کرمان آژانس جنوب شرق از جاذبه بینظیر دبی بازدید کنید .


قوانین چتر بازی در دبی :

سن حداقل 18 سال وزن قانونی برای خانم ها 90 کیلوگرم وزن قانونی برای آقایان 100 کیلو گرم

فضاهای چتر بازی در دبی

همه ی فعالیت هایی که مربوط به پرش از هواپیماست را شرکت اسکای دایو دبی مدیریت می کند. بزرگترین مدرسه آموزش چتر بازی جهان را این مجموعه دارد. دراپزون صحرا و دراپزون پالم دو مکان شگفت انگیز در دبی هستند که پرش ها در آن انجام می گیرد.

دراپزون پالم

یکی از مکان های ویژه اسکای دایوینگ و چتر بازی در دنیا، دراپزون پالم است. بعد از فراز این مکان و پرش از آسمان، از شهر دبی و مناظر بینظیر جزیره پالم لذت می برید. شما با پرش از این منطقه می توانید مناظری مانند هتل آتلانتیس، جزیره پالم، برج العرب، دبی مارینا و همچنین بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا را ببینید.

دراپزون صحرا

دراپزون صحرایی در مسیر بزرگراه دبی به العین در بیرون از شهر قرار گرفته است. مزیتی که این مکان برای تازه کارها دارد این است که دارای یک مدرسه است که میتوانند در آن با آموزش یک اسکای درایور حرفه ای تبدیل شوند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

کاربر : سپهر دادگر

من خانومم عاشق چتر بازیه، برای ماه عسل هم قراره بریم دبی و تو برنامه هامون هست از تورهای آژانس شما استفاده کنیم.

کاربر : پرهام کاربخش

وااااای خیلی باید هیجان داشته باشه من عاشق ارتفاع اممم