موج های آبی مشهد

سرزمین موج‌های آبی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و اولین پارک‌های آبی ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود. شروع فعالیت این پارک آبی به سال ۱۳۸۶ برمی‌گردد و در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ احداث شده است. این پارک تا سال ۲۰۰۸ لقب بزرگ‌ترین پارک آبی قاره آسیا را داشت.

درباره سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج‌های آبی دارای دو مجموعه مجزا برای بانوان و آقایان است؛ از این رو به صورت همزمان هم آقایان و هم بانوان می‌توانند به سرگرمی و تفریح بپردازند. از امکانات و تفریحات سرزمین موج‌های آبی می‌توان به استخر برکه، رودخانه آرام، سقوط آزاد، رودخانه خروشان، چاله فضایی، سرسره تویستر، سرسره تورنادو، سرسره تاپسی توروی، سرسره جت موج (طولانی ترین سرسره)، سرسره‌های آهسته، سرسره پیچشی، حمام ترکی، سونا و جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی و رستوران کافی شاپ اشاره کرد.

مکان سرزمین موج های آبی در مشهد

این مجموعه آبی با حرم امام رضا 15 کیلومتر فاصله دارد و بسته به اینکه چقدر ترافیک و شلوغ است حدود 20 تا 40 دقیقه با ماشین زمان میبرد.

اگر قصد دارید با اتوبوس به این مجموعه آبی بروید باید سوار اتوبوس های قاسم آباد شوید. و اگر قصد رفتن با مترو را دارید باید ایستگاه پارک ملت خارج و پیاده شوند و با تاکسی های قاسم آباد به این مجموعه بروند.

تفریحات موج های آبی مشهد

انواع سرسره های موجود در این مجموعه

استخرهای سرزمین موج های آبی

جکوزی

سونای خشک

حوضچه آب سرد

رودخانه های آرام

ساعت کاری مجموعه آبی مشهد

سرزمین موج های آبی بانوان و آقایان در فصل بهار و تابستان از ۹ صبح تا ۱۲ شب و در نیمه دوم سال از ۹ صبح ‏تا ۹ شب باز است.‏

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران