معرفی کشور های آسیایی

سفر به سریلانکا

سریلانکا کشوری در جنوب آسیا و در نزدیکی هند است . در سال 2019 جزو 10 مقصد برتر گردشگری آسیا قرار گرفت .شما میتوانید با سفر به سریلانکا از سواحل زیبا و پارک بزرگ حیات وحش آن لذت ببرید .

serilanka-jsk

سفر به گرجستان

گرجستان کشوریست که وقتی صحبت از چیزهای عجیب وغریب وجذاب می شود ،می درخشد.این کشور همه چیزهایی را که شما برای یک سفر عالی به آن احتیاج دارید را دارا میباشد.

georgia-jsk

معرفی دبی برای سفر

در دبی میتوانید از معماری بی نظیر و خیره کننده آن لذت ببرید . رستوران های دبی همه نوع غذا برای سلیقه های مختلف سرو میکنند . در دبی میتوانید از بازار های طلا و ادویه بازدید کنید و برای خرید چانه بزنید . به شما پیشنهاد میکنیم حتما در سفر به دبی تفریحات آب را تجربه کنید و سفری هیجان انگیز داشته باشید .

dubai-jsk

سفر به روسیه

روسیه که بزرگترین کشور جهان است، طیف گسترده ای از تجربیات سفر را ارائه می دهد، از سفر به دامنه کوه های پوشیده از یخچال گرفته تا قدم زدن در امتداد خط ساحلی قدیمی ترین دریاچه زمین. مکان های تاریخی و فعالیت های فرهنگی در شهرهای بزرگ کشور نیز فراوان است و همه را مجذوب خود میکند .

russia-jsk

سفر به ژاپن

بازدید از ژاپن به علت وجود جاذبه های برتر توریستی بی پایان از نقاط دیدنی که در آن وجود دارد یک ماجراجویی به یادماندنی است. ژاپن محبوب ترین مقصد سفری درجهان است به علت اینکه این کشور بی نظیر یک ترکیب منحصربه فرد از سنت ومدرنیته است وبامعابد وساختمان های بسیاری که از گذشته وجود دارند شما میتوانید حس وحال تاریخی وفرهنگ غنی ژاپن را ازنزدیک لمس کنید.

japan-jsk

همه چیز در مورد فیلیپین

فیلیپین دارای بیش از ۷۰۰۰ جزیره است و بهترین مکان برای تجربه ترکیبی از طبیعت، فرهنگ و سرگرمی است. ویژگی های جغرافیایی فیلیپین تضمین می کند که هر کجا که می روید جاذبه های طبیعی وجود دارد. فرقی نمی‌کند به نقاط توریستی لوزون، مکان‌های گردشگری Visayas یا مکان‌های گردشگری Mindanao می‌روید، منتظر مناظر زیبا، جاذبه‌های منحصربه‌فرد، مردم محلی دوستانه و تجربه‌های به یاد ماندنی باشید.

philipin-jsk

همه چیز در مورد هند

هند با داشتن ۳۲ اثر ثبت شده در یونسکو و مکان های زیبا همه را مجذوب خود میکند . در بیشتر اوقات سال هوا گرم است . هند سرزمین پهناوری است که به طوریکه در آن میتوانید کوه های هیمالیا تا دشت های گرم را ببینید . هند دارای تنوع تقریبا بی پایانی از فرهنگ ها، مناظر، بناهای تاریخی و مکان هایی برای کاوش است. از ویرانه های باستانی، سازه های مذهبی جذاب، شهرهای عجیب و غریب و چشم اندازهای متنوع مجموعه بی پایانی از جاذبه های توریستی در هند وجود دارد که هرگز از شگفتی و مجذوب شدن بازدیدکننده دست بر نمی دارد .

india-jsk

سفر به کربلا و نجف

کربلا و نجف مقصد زیارتی تعداد زیادی از ایرانیان است و هرساله زائران زیادی به این دو شهر مذهبی سفر میکنند .آژانس هواپیمایی جنوب شرق ارائه دهنده بهترین تور زیارتی کرلا و نجف از کرمان است.

karbala-jsk

سفر به عمان

عمان کشوری است که بین سنت و مدرنیته تعادل برقرار کرده است . این کشور پر از جاذبه های باور نکردنی است .شما میتوانید در عمان از تماشای سواحل بکر ،مناظر بیابانی ، رشته کوه های عجیب و قلعه های تاریخی لذت ببرید .

oman-jsk

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران