معرفی شهر های ترکیه

ازمیر

ازمیر یکی از شهر های ساحلی و بزرگ ترکیه است که جاذبه ها و دیدنی های بسیار زیبایی دارد ...

آنتالیا

آنتالیا شهری است با جاذبه های دیدنی بسیار و تفریحات فوق العاده و اب هوای مناسب که گردشگران بسیار زیادی را از سراسر جهان جذب میکند .انتالیا پارک های اب فراوانی دارد که میتوانید از ان ها لذت ببرید .

استانبول

استانبول یک شهر تاریخی و تفریحی فوق العاده است که میتوانید با خانوده به آنجا سفر کنید و تجربه ای لذت بخش را برای خود بسازید در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری در مورد استانبول معرفی میکنیم

کوش آداسی

کوش آداسی که زمانی یک دهکده ماهیگیری کوچک بود اکنون تبدیل به یک شهر تفریحی ساحلی شیک شده است که مقصد اصلی کشتی های کروز است ومهم ترین جاذبه ی آن که هرساله تعداد زیادی بازدید کننده را به سمت خود جذب می کند شهر باستانی افسوس است.

بدروم

بدروم به عنوان بهشت گردشگران با محله های جذاب، مکان های باستانی مختلف برای گشت و گذار، دریای فیروزه ای، آب و هوای معتدل مدیترانه ای، حمل و نقل مدرن، و زندگی شبانه پر جنب و جوش، شهرت جهانی دارد.

ترابزون

ترابزون در دریای سیاه ترکیه قرار دار دو دارای طبیعت فوق العاده زیبا و جذاب است .مردم این شهر بسیار مهمان نواز و پرانرژی هستند.

مارماریس

مارماریس دارای تفرجگاه های ساحلی است . شما در مارماریس میتوانید تپه های پوشیده از درختان کاج را ببینید .اگر به ورزش های آبی علاقه مند هستید پیشنهاد میکنیم حتما سری به مارماریس بزنید .

قونیه

قونیه یکی از شهر های ترکیه است ، این شهر رنگ وبوی مولانا رادارد ودرهرسوی آن نشانه ادبیات ومذهب وعرفان به چشم می خورد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران