مجموعه پارک دلفین‌ کیش

پارک دلفین کیش یکی از مهیج‌ترین جاهای دیدنی کیش است که در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار و در جنوب شرقی این جزیره قرار دارد. بیش از ۲۰ گونه پستاندار دریایی از جمله دلفین‌ها، شیرهای دریایی، گربه ماهی، فیل دریایی و پنگوئن در این پارک نگهداری می‌شوند. در محوطه پارک دلفین کیش، اتوبوس‌هایی برای جابجایی گردشگران و بازدید آن‌ها از این پارک در نظر گرفته شده است. از جمله‌ بخش‌های این پارک می‌توان به دلفیناریوم، باغ پرندگان و استخرهای متفاوتی که گونه‌های متنوعی از پستانداران دریایی را نگهداری می‌کنند، اشاره کرد. بنابراین اگر به حیوانات علاقه مند هستید بازدید از این مجموعه را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فضای باز پارک دلفین کیش

بیشتر از یکصد نوع گونه گیاهی در فضای سبز پارک دلفین کیش وجود دارد. که این گیاهان با توجه به اقلیمی بودن جزیره کیش بسیار در نوع خود بی نظیرند.

در این پارک تا کنون هزاران درخت نخل کاشته شده است و کاکتوس های خاص و استثنایی وجود دارند. زیباترین حیوانات نادر در دلفیناریوم و باغ پرندگان این پارک وجود دارند.

چگونگی مسیر دستیابی به دلفیناریوم کیش

شما میتوانید برای دستیابی به این مجموعه جذاب و دیدنی با اتوبوس قطاری به پارک پرندگان بروید و بعد از آن دلفیناریوم کیش بروید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران