سرزمین عجایب مشهد

یکی از شهربازی‌های سرپوشیده مشهد شهربازی سرزمین عجایب مشهد است که با بهره‌گیری از امکانات روز و استانداردهای بین‌المللی و ضریب ایمنی بالا در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه که در طبقه سوم و چهارم مجتمع تجاری الماس شرق واقع شده با وسایل بازی مدرن و دیجیتال، گیم‌نت‌های متنوع، بازی‌های رومیزی، سینما ۵ بعدی، سالن بولینگ، غرفه عکاسی و گریم، فست‌فود و غرفه بستنی و… همواره آماده میزبانی از مشتاقان است.

شما میتوانید با شرکت در تور مشهد ویژه نوروز 1403 اژانس جنوب شرق از این شهر زیارتی بازدید کنید .


درباره سرزمین عجایب مشهد

وجود بازیها و تفریحات زیاد برای تمامی سنین توجه به بهداشت مجموعه و استریل کردن دستگاه های موجود مخصوصا برای کودکان هر 6 ماه یکبار به تمامی پرسنل کمک های اولیه و حوادث اطفا حریق آموزش داده می شود. دکوراسیون کردن مجموعه بصورت سمبلیک از سازمان خدمات ایمنی شهرداری مشهدتاییدیه دارد از سازمان استاندارد و بررسی ایران نشان استاندارد اخذ کرده است. جرای مدیریتی سیستم PM در سرویس و نگهداری دستگاه ها منطبق بر مستندات دستگاه ها

ویژیگی های سرزمین عجایب مشهد

به مراکز خرید و تجاری نزدیک است ضریب ایمنی بالایی دارد. در هر 4 فصل میشود از این مجموعه استفاده کرد. بر اساس اصول استاندارد این مجموعه ساخته شده است. مجموعه با دستگاه های استاندارد اروپایی ساخته شده و گواهینامه و تاییدیه اروپا را دارد. دکوراسیون و طراحی فوق حرفه ای در سطح کشور دارد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران