جام جهانی قطر

جام جهانی فوتبال 2022 در قطر برگزار می شود . این مسابقات ویژه فوتبالیست های مرد است و تماشگران زیادی از سراسر جهان مشتاق دیدن این مسابقات از نزدیک هستند. لذت دیدن مسابقات را از نزدیک تجربه کنید و با تور های جام جهانی  قطر جنوب شرق همراه باشید. این جام نخستین جامی است که قرار است در یکی از کشور های عرب زبان برگزار گردد و میزبانی اآن را بر عهده گرفته است.اما این برای دومین بار است که برگزاری چنین رویداد بزرگی را بر عهده آسیا گذاشته اند.در این دوره از مسابقات سی و دو تیم حضور دارند که ایران نیز یکی از این تیم هاست ولی این خبر به گوش ها رسیده است که از جام جهانی بعدی که در سال 2026 برگزار می شود قرار بر حضور 48 تیم می باشد.

شما میتوانید با شرکت در تورقطر ویژه مسابقات جام ملت‌های آسیا آژانس جنوب شرق از مسابقات جام ملت‌های آسیا بازدید کنید .


آب و هوای قطر

با توجه بر شناختی که از کشورهای عرب داریم وشرایط آب و هوایی نزدیک به مناطق جنوبی ایران دارد،  گرمای شدید و طاقت فرسای کشور قطر مناسب برای برگزاری این دوره از مسابقات فوتبال جام جهانی مردان درماه مه،ژوئن نمی باشد و این دوره از مسابقات جام جهانی از اواخر نوامبر تا اواسط  دسامبر برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران در جام جهانی

حضور افتخار آفرین تیم فوتبال مردان ایران برای ششمین بار در جام جهانی یکی از غرور آمیز ترین اخبار در سال 1400بود که به گوش مردمان خوب وخون گرم سرزمین ایران زمزمه شد . برای حضور در دوره 2022 جام جهانی در قطر میتوانید با شرکت در تور های جام جهانی قطر از کرمان جنوب شرق سفری رویایی داشته باشید و به جوانان غیور این مرز بوم امید ببخشید. درجام جهانی 2022قطر ایران در گروه Bاین رقایت ها با کشورهای امریکا،انگلستان و ولز هم گروهی  است(با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان ایران)

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران