بلیط هواپیما کیش

کیش یک جزیره در جنوب کشور ایران  است و راه ارتباطی قطار و اتوبوس را ندارد ، میتوان با هواپیما یا کشتی به جزیره کیش سفر کرد . مرسوم ترین راه رسیدن به کیش هواپیما است . مسافرانی که میخواهند به کیش سفر کنند هنگام خرید بلیط هواپیما کیش سردرگم میشوند .و نمیدانند کدام بلیط بهتر است . باید به شما بگوییم که سایت آسان تیک بهترین نرخ بلیط کیش را ارائه میدهد .

چه روز هایی پرواز کرمان کیش است

هر روز هفته به جز شنبه و چهارشنبه پرواز کرمان – کیش موجود میباشد و دست شما برای انتخاب تاریخ سفر باز میباشد .

لازم به ذکر است شرکت های هواپیمایی زیادی پرواز کیش را ارئه میدهند اما معمولا هر هفته پرواز های ایرباس ماهان ایر موجود میباشد که میتوانید با این شرکت هواپیمایی محبوب سفر کنید .

اگر قصد تهیه بلیط هواپیما کیش برای ایام نوروز دارید تهیه بلیط خود را به روز آخر واگذار نکنید و اسفند ماه بلیط خود را تهیه کنید . و در نظر داشته باشید هنگامی که بلیط کیش لحظه آخری انتخاب میکنید زمان کافی برای آماده شدن  داشته باشید .

بهترین زمان سفر به جزیره کیش

جزیره زیبای کیش یکی از پر بازدید ترین مکان های جنوب کشور است و ایرانیان هر ساله به کیش میروند و از امکانات تفریحی آن استفاده میکنند .جزیره زیبای کیش دارای آب و هوای گرم و مرطوب است .خیلی ها سوال میکنند که بهترین زمان برای سفر به کیش کدام است . در همه فصل های سال میتوان به کیش سفر کرد . در ایام تابستان جشنواره  و فستیوال های کیش هستند و بازار های کیش تخفیفات گسترده ای دارند . در فصل پاییز و زمستان اوج سفر به کیش است چون آب و هوا مساعد است البته اگر از سفر قصدتان تفریحات آبی باشد حتما چک کنید که در آن بازه زمانی دریا طوفانی نباشد تا بتوانید از تفریحات آبی کیش استفاده کنید . خیلی ها بهترین زمان سفر به کیش را ایام نوروز میدانند چون اب و هوا مثل تابستان گرم و مرطوب نیست و مثل زمستان سرد نیست .

رزرو هتل در کیش

بعد از تهیه بلیط کیش نوبت به رزرو هتل میرسد . هتل های کیش زیاد هستند و هرکدام نرخ های متفاوتی دارند . بعضی از هتل های 5 ستاره کیش کیفیت هتل 3 ستاره را دارند و بعضی از هتل ها کیش با قیمت پایین تر نیاز های شما را برآورده میکند شما میتوانید هتل های کیش را با هم مقایسه کنید تا نرخهای بهتری داشته باشید . اگر عاشق شنا باشید میتوانید هتلی را رزرو کنید که دارای استخر و تفریحات آبی باشد . اگر به خرید علاقه مند هستید میتوانید هتلی را رزرو کنید که نزدیک سیتی سنتر باشد .

mahanair-jsktour

غروب و طلوع آفتاب همیشه جذاب است و آرامش عجیبی به ما هدیه میدهد اگر این طلوع و غروب آفتاب روی دریا باشد زیبایی آن را دو چندان میکند. اگر عاشق تماشا کردن طلوع و غروب آفتاب روی دریا هستید به شما پیشنهاد میکنیم که هتل نزدیک به دریا را رزرو کنید  . گاهی اوقات ممکن است نتوانید هتل رو به دریا را رزرو کنید هیچ نگران نباشید ما به شما بازدید از ساحل مرجان کیش را پیشنهاد میکنیم شما در این ساحل میتوانید در یک فضای زیبا و دلنشین به تماشای غروب یا طلوع آفتاب بنشینید . از نظر غذایی هتل های کیش وضعیت مطلوبی دارند و همه آن ها صبحانه رایگان را ارائه میدهند . بعضی از هتل ها خدمات خود را به صبحانه محدود نکردند و نهار رایگان را در لیست کار های خود قرار دادند .

تفریحات کیش

کیش مملو از تفریحات آبی و دریایی است که میتوانید یکی از آن ها را انتخاب کنید . تفریحات کیش شامل تفریحات آبی و دریایی ، جنگ های شبانه ، رستوران با موزیک زنده ، کشتی های تفریحی برای گشت دریایی ، پارک سافاری ،تفریحات غیر آبی و ... است که میتوانید با رزرو بلیط کیش به این جزیره سفر کنید و از تفریحات آن لذت ببرید و نشاط و شادابی را به خود هدیه دهید .

اسکله تفریحی کیش یک مکان خوب برای تفریحات کنار دریا است . شما در این مکان میتوانید دوچرخه سواری کنید و از خوردن هوای مطلوب به صورتتان لذت ببرید .

آکواریوم کیش یکی از بزرگترین آکواریوم های کشور است که زیباترین ماهی ها را درخود جای داده  و بهترین مکان برای بازدید به  همراه بچه ها است تا محیط زیر دریا را ببینند و با نحوه زندگی ماهی ها اشنا شوند . جهت بازدید از این آکواریوم تنها کافی است بلیط هواپیما کیش را رزرو کنید .

خرید در کیش

در کیش مراکز خرید متنوع و لوکسی وجود دارد که میتوانید لوازم مورد نیاز خود را در آنجا خرید کنید .در فصل های زمستان و بهار حراجی های کیش برگزار میشوند که میتوانید با سفر در این ایام خرید خوبی را داشته باشید . توجه داشته باشید که بار بیشتر از 25 کیلوگرم توسط فرودگاه کیش پذیرفته نیست و اضافه بار میخورید .

mahanair-jsktour

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران