بلیط هواپیما تهران

شهر تهران دارای دانشگاه های خوب زیادی مثل دانشگاه تهران و علوم پزشکی شریف و خواجه نصیر و .. است دانشجویان برای رفت و امد می توانند بلیط هواپیما تهران را دریافت کنند و به مقصد خودشون برسند . با اینکه تهران خیلی شلوغ است و ساکنان این کلان شهر همیشه از آلودگی و ترافبک و مشکلات دیگر می نالند اما جاهای دیدنی زیبایی  برای کسانی که تا به حال برای گردش به تهران سفر نکرده اند دارد .برای شروع یک سفر خوب و عالی برای تهران پیشنهاد میکنیم در ایام نوروز بلیط هواپیما تهران را دریافت کرده و از کاخ  موزه  گلستان ، مجموعه کاخ نیاوران ، موزه سعد آباد ، بازار تهران ، خانه و موزه مقدم بازدید کنید .

اگر در مورد مشکلاتی از قبیل گردشگری و طرح ترافیک ، خدمات مربوط به شهرداری و .. داشتید و نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با شماره 137 شهرداری تماس بگیرید

گردشگری در تهران

گردشگران خارجی برای ورود به پایتخت ایران نیاز به دریافت ویزا دارند اما شرایط ویزا برای کشور های مختلف متفاوت است به طور مثال شهروندان جمهوری آذربایجان، آلبانی، آلمان، اتریش، ارمنستان، ازبکستان، اسپانیا، استرالیا، اسلوونی، اسلواکی، امارات متحده عربی، اندونزی، اوکراین، ایتالیا و ایرلند می توانند از ویزای فرودگاهی استفاده نمایند، بعضی از کشور ها هم نیازی به ثبت نام الکترونیکی قبلی ندارند و تنها ارائه مدرک بیمه الزامی می باشد.این کشور ها عبارتند از

بحرین، برزیل، بلاروس، بلژیک، بلغارستان، دانمارک، روسیه، رومانی، ژاپن، سنگاپور، سوئد، سوئیس، سوریه، عربستان سعودی، عمان، فرانسه، فلسطین، قبرس، قرقیزستان، قطر، کرواسی، کره جنوبی، کره شمالی، کلمبیا، کوبا، کویت، گرجستان، لبنان، لوکزامبورگ، فیلیپین، لهستان، مالزی، مجارستان، مغولستان، مکزیک، نروژ، نیوزلند، ونزوئلا، ویتنام، هلند، هند، یوگسلاوی و یونان از جمله این کشورها هستند.

بلیط هواپیما تهران

یکی از راه های ارتباطی با شهر تهران هواپیما است شهر تهران دارای فرودگاه هایی است که در این جا ان ها را شرح میدهیم : فرودگاه مهرآباد تهران از فرودگاه های قدیمی ایران است که برای پروازهای داخلی و باری استفاده می شود. با وجود هشدارها در برخی از راهنمای مسافر تهران و دیگر شهر ها، نه تنها در فرودگاه مهرآباد و نه در فرودگاه امام خمینی (ره)، هیچ هزینه ای برای خروج مسافران خارجی نباید پرداخت شود. هزینه خروج فقط در هنگام ترک ایران آن هم از طریق دریا برای مسافران خارجی باید پرداخت شود.

فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)تهران از دیگر فرودگاه های تهران است که نوساز بوده و برای دیگر پروازهای داخلی و خارجی استفاده می شود. این فرودگاه هم مانند بیشتر فرودگاه ها دارای بانک و صرافی ، رستوران و نماز خانه هست علاوه بر این ها دارای نزدیک به هتل نووتل هم می باشد تا مسافران بتوانند بین پرواز ها استراحت کنند .

موقعیت تهران در ایران

تهران هم در موقعیت خوبی نسبت به استان های دیگر دارد هم به عنوان پایتخت ایران به شهر های زیادی هواپیما دارد اگر از شهر مبدا به شهر مقصد شما بلیط هواپیما نباشد شما می توانید از طریق دریافت بلیط هواپیما تهران این شهر را واسط خود قرار دهید و به هدف خود برسید .

مسیر های منتخب بلیط هواپیما و چارتر

بلیط هواپیما تهران به مشهد

بلیط هواپیما تهران به شیراز

بلیط هواپیما تهران به کیش

بلیط هواپیما تهران به اهواز

بلیط هواپیما تهران به تبریز

بلیط هواپیما تهران به آبادان

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران