استان بریتانی فرانسه

بریتانی جایی که برای سنت های باستانی وجشن های مذهبی با لباس هایش معروف است .اینجا یک منطقه تاریخی زیبا درست درسواحل شمال شرقی فرانسه است.خط ساحلی ناهموار،دهکده های ماهیگیری جذاب وعجیب وبندرهای زیبایش از جمله مکان هایی است که باید حتما از آن دیدن کنید. اینجا سرزمین اسطوره هاوافسانه ها است.بندر اصلی این شهر سنت مالو است که توسط دیوارهای باستانی احاطه شده است . کویمپر یک شهرتاریخی کارت  پستالی با خانه های نیمه چوبی زیباومیدان های دلپذیر وکه با کلیسای جامع گوتیک تزئین شده است. نانت دارای یک قصردیدنی است وجاییست که فرمان نانت در سال1598امضاشد که آزادی عقیده مذهبی را به پروتستان ها اعطاکرد.ازدیگر نقاط برجسته بریتانی سواحل شنی بکر،جزایر کوچک دور افتاده وزیبا وقلعه های باستانی است.
شما میتوانید با شرکت در تور فرانسه و اسپانیا و قطر ویژه نوروز 1403 آژانس جنوب شرق از جاذبه بینظیر این 3 کشور بازدید کنید .


ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

کاربر : راحله

هر تصویری از اینجا ببینی، یه حس خوب و آرامش بهت منتقل میشه. جاهای زیبا، غذاهای خوشمزه. حتما به دوستان پیشنهاد میکنم

کاربر : افسانه احمدی

بریتانی فرانسه یه جورایی شاخصه! فضاهاش واسه گشت و گذار واقعاً خفنه، مثله یه فیلم عاشقونه که هر تصویریش خودش یه داستان داره. منظره‌ها فوق‌العاده باحالن، شهراشون هم خیلی با حال و پر انرژی. اینجا یه جاست که هر کی با دیدنش میگه وای، حتما باید برم!